26 september 2012

Restjes... en een tipje van de sluier...


Velen van jullie wachten ongeduldig tot vrijdag, wanneer het Winter In Blogland quilt project van start gaat. Ondanks dat ik dit leuke project graag meteen al met jullie zou willen delen, moeten jullie nog 2 nachtjes wachten. Ik kan wel al vertellen dat je 50 x 110 cm ecru achtergrondstof nodig hebt voor de stitcheryblokken. Dus, zoek in je voorraad naar een leuk stofje (ik weet zeker dat je nog wel wat moois hebt liggen. Zo niet, dan is het een mooi excuus om nog eens naar de quiltwinkel te gaan), en aftellen maar, naar 28 september!

Many of you are waiting impatiently for the start of the Winter In Blogland quilt project. Although I would love to share this charming project with you right away, you'll have to wait 2 more nights. All I can tell you is that you'll need 50 cm x 110 cm of ecru background fabric for the stitchery blocks. So pick a lovely fabric from your stash (I bet you'll find some nice fabric there. If not, it's a great excuse to visit your local shop), and lets count down 'till September 28!


In de tussentijd ben ik bezig geweest aan mijn piramidequilt. Verschillende restjes van de Winter In Blogland quilt zijn hier al in gebruikt. Welke? Prachtige stofjes van Blackbird Designs. Had je anders verwacht? ;o)

In the meanwhile, I've been working on my pyramid quilt. Several scraps of the Winter In Blogland quilt have already been used in the pyramid blocks. Which ones? Lovely fabrics by Blackbird Designs. What else did you expect? ;o)


De piramidequilt is een heel speciale quilt, vol herinneringen. Meer verhaaltjes over deze restjesquilt vind je hier. Voor het gratis patroon klik je hier en een handige uitleg vind je hier en hier.

The pyramid quilt is a very special quilt, full of memories. You can read more about this scrap quilt here. For the free pattern click here . You'll find some useful tips and tricks here and here.

10 opmerkingen:

Frederika zei

Het wordt inderdaad spannend. Leuk hoor!

Veertje zei

ik sta te popelen om de blokken van winter in blogland te zien. Heb het in mijn agenda gezet, zodat ik het niet kan vergeten!!
groetjes Vera

Unknown zei

me encantanta piramide gracias desde Barcelona
saludos

Anneke zei

die piramidequilt vind ik nog steeds een topidee! maar ik mag geen nieuwe beginnen, misschien dan maar stiekem??

Bizzy Martine zei

Ik tel af!!!! Ben benieuwd!!!
Groetjes, Martine

Grit zei

Der Restequilt ist traumhaft schön.
Liebe Grüße Grit

Anja zei

Ben benieuwd! En de piramide quilt vind ik toch zo leuk!

marion zei

nog een dagje

Anoniem zei

Kan bijna niet wachten tot vrijdag!
Net of je dan jarig wordt-maar dat was vorige week al.
Mooi de pyramidequilt.Als m'n sterrenquilt af is en alle kleine werkjes.....
fijne dag.
groetjes,Truus

AnitaS zei

Ik ben heel benieuwd wat jullie er van gaan maken.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...