16 september 2014

Voor volgende zomer...


Twee weken geleden, toen ik mijn nieuwsbrief schreef, was ik nog vol goede hoop dat het zomerquiltje van mijn lange-termijn-tussendoortje wel af zou hebben voor het herfst zou worden. Ik had er deze zomer namelijk letterlijk geen steek aan gedaan.
De afgelopen twee weken heb ik er regelmatig aan gedacht, maar ik had het druk met andere dingen, en het werkje ligt nog altijd onaangeroerd...

Two weeks ago, while writing my newsletter, I was hoping I would finish the Summer stitchery of my long-term-in-between-project in time, before Autumn would set in. I totally forgot to work on it during the Summer. These past two weeks it did cross my mind several times, but I had so many other things to do, that it remains still untouched...


En ik denk ook dat het onaangeroerd blijft, tot het herfst is geworden. Het zal te laat klaar zijn voor deze zomer, maar... ruim op tijd voor die van volgend jaar ;o)
Waar ik het dan zo druk mee heb? Met heel veel dingen eigenlijk, allemaal heel leuk en spannend. Maar momenteel vooral met het inpakken van mijn koffer, want vrijdag en zaterdag ga ik voor het eerst een kijkje nemen op het Quiltfestival in Sainte Marie Aux Mines!

Fijne dag!

PS. Als je ook de seizoensstitchery's verzamelt en je hebt het gratis patroontje van de zomer nog niet, bestel dan voor 23 september, dan krijg je het met je bestelling meegestuurd. Daarna is het niet meer verkrijgbaar!

And I guess it will remain untouched, untill Fall has set in. It will be finished too late, but... in time to hang it next Summer ;o)
What am I so busy with, you might wonder. Well, lots of things actually, all very nice and exciting. But first, I have to pack my suitcase for this weekend, because Friday and Saturday, I'll be visiting the quilt festival in Sainte Marie Aux Mines!

Have a great day!

PS. If you're collecting the seasonal stitcheries and you haven't collected the free Summer pattern yet, don't forget to order a pattern of your choice before September 23!

4 opmerkingen:

Truus zei

Wat leuk dat naar het quiltfestival gaat--heel veel plezier!!!
Een vriendin van mij is daar ook al verschillende keren geweest.
Ook hier blijft er een werkje liggen-het poffertje blijft in het beginstadium--noodgeval tussendoor(lol).Voor kleinzoon z'n 1e verjaardag maak ik een mobiel van vilten Winnie the Pooh figuurtjes.Hij heeft hiervan behang op z'n kamer,daar past dit goed bij.Knorretje is 4cm groot en de anderen gelukkig groter.
Goede reis en veel plezier!
groetjes,Truus uit Drenthe

Ann zei

Veel plezier in Ste-Marie-aux-Mines! Dit staat ook al een aantal jaartjes op m'n agenda maar ik kan me nooit voldoende lang vrij maken (te veel vakantie dat ik moet opnemen voor de familie :-).
'k Zie alvast uit naar je reportage hierover! :-)
Groetjes,
Ann

P.S.: Je Vin-du-Jour quilt is een echte beauty geworden!

Ineke zei

Heel veel plezier in Ste-Marie-aux-Mines. Verslag ervan lezen we te zijner tijd wel! ;-)

Liefs, Ineke

Céleste zei

Oh Ellen, you're going to Ste Marie aux Mines! Quelle chance! Je suis beaaucoup trop loin!J'espère que vous nous ferez un reportage photo?
Have a nice nice week end !!
Bises de France
Céleste

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...