28 augustus 2015

Wist je dat...


... de prachtige Miss Emily quilt van Mams te zien zal zijn op de Open Dagen bij The Log Cabin?
Die zijn op vrijdag 4 en zaterdag 5 september. Je kunt je daar inschrijven voor deze BOM en ook de bijpassende stoffen van Barbara Brackman vind je bij Jacqueline in de winkel.

Fijne dag!

Did you know... that the Mams' beautiful Miss Emily quilt will be on display at The Log Cabin during the Open House days at Friday 4 and Saturday 5 September? You can subscribe for the BOM and Jacqueline also offers the gorgeous Barbara Brackman fabrics.

Have a nice day!

7 opmerkingen:

10 zei

Prachtig!!!! Groetjes, Martine

Marlies Mansveld zei

Hij is erg mooi!

Truus zei

Wat zul jij trots op je Moeder zijn dat haar quilt daar te zien zal zijn!
Het is ook een prachtige quilt.
Groetjes, Truus uit Drenthe

Ineke zei

Wat een prachtige quilt!

Mhalmavanwees zei

Wat een heel prachtige quilt!!! Wat zul jij trotszijn op je moeder.
Maud Halma - van Wees

Ellie's Quiltplace zei

@ Martine, Marlies, Ineke: namen Mams bedankt voor de complimenten!

@ Truus: zeer zeker! Ik denk dat Jacqueline hem over de balustrade van de 1e verdieping wil hangen, dus dat komt helemaal goed. Daar komt hij prachtig tot zijn recht.

@ Maud: dat ben ik zeker! ;o)

Mhalmavanwees zei

Ik vind jouw blog zo mooi, je patronen. Geweldig. Ik ben nog even bezig maar dan bestel ik bij Miss Emily. Zo prachtig.Groeten van Maud.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...